هتل مینا سلام دبی


هتل مینا سلام دبی، در منطقه مدینه الجمیرا  و در زمینی به مساحت چهل هکتار در سال  ۲۰۰۳ بنا شده و تمام امکانات و وسایل یک اقامت اشرافی را در کاخی مجلل به همراه دسترسی فوق العاده به پارک آبی وایلد وادی در مجاورت خود برای تمامی سنین برای مسافران تور دبی 95  فراهم می سازد. هتل ۵ ستاره مینا سلام دبی ، هتل زیبا ، رویایی ، مجلل و خیره کننده ، که برگرفته از نام پری زیبای افسانه های عرب است با طراحی منحصر بفرد ، کاخهای سلاطین کهن عرب و مصر باستان را در نظرها تداعی می سازد . فضای سنتی و تاریخی هتل مینا سلام یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های ۵ ستاره دبی را ارائه می دهد. این هتل دارای هتلداری حرفه ایست و از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان تبعیت می کند .امکانت بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل مینا سلام اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.هتل مینا سلام مانند جواهراتی در قلب مدینه جمیرا می درخشد و هتلی سنتی ولی مدرن را تشکیل می دهد و به گفته جهانگردان حرفه ای یکی از لوکسترین هتلهای جهان در تور دبی مرداد 95 می باشد.

 

 

 

ساحل سورین پوکت تایلند


ساحل سورین پوکت تایلند

یکی از جاذبه های گردشگری پوکت ساحل سورین می باشد که در میان درختان نارگیل چشم انداز گرمسیری سورین بسیار زیبا و آرامش بخش است و شن و ماسه سفید دریای آبی آرام و هوایی آفتابی مناسب برای آفتاب گرفتن است. این منطقه در سواحل غرب جزیره پوکت قرار دارد و در طول ساحل رستوران ها و هتل های زیادی در تور تایلند پاییز 95  وجود دارد. این ساحل در کنار کوه قرار دارد و نسبت به سواحل دیگر عمیق تر است و همچنین در این ساحل سنگ ها و امواج فراوانی وجود دارد که مناسب برای موج سواری در تور لحظه آخری تایلند است. این ساحل که در فاصله 26 کیلومتری شهر پوکت قرار دارد , از اوایل نوامبر تا آوریل آب آرام و مناسب برای شنا و قواصی می باشد .تفریحات این ساحل بسیار جذاب است و امکان آفتاب گرفتن ,شنا ,قواصی ,جت اسکی و همچنین دارای چند مرکز آب گرم است که خدمات ماساژ تایلندی را ارائه می دهند.کل منطقه مملو از هتل ها  فروشگاه ها و رستوران هاست که دارای غذاهای تایلندی و دریایی منحصر به فردی در تور تایلند تعطیلات پاییز 95 هستند.

ساحل سورین پوکت تایلند

 

ساحل سورین پوکت تایلند

شبه جزیره پرومتپ کپ پوکت تایلند


 

شبه جزیره پرومتپ کپ پوکت تایلند بهترین و شناخته شده ترین مکان گردشگری در پوکت است که دارای طبیعت منحصر به فردی است و گردشگران زیادی در تور لحظه آخری تایلند برای دیدن غروب آفتاب دریای آندامان به این منطقه می آیند و طرفداران بیشماری دارد. علاوه بر این دارای ساختمانی است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد پادشاهی رامای نهم بنا شده و طول آن 9 متر است که دارای نور مهتابی روشن است که می توان آن را از حدود 39 کیلومتری دید و در داخل این ساختمان نمایشگاه ساعت رسمی طلوع و غروب خورشید وجود دارد.در این شبه جزیره در بالای تپه می توان دریاس آبی و درخشان را دید و از نسیم خنک و ملایم دریای آندامان لذت برد.گردشگران تور تایلند مهر 95  می توانند از رستوران های با کیفیت و عالی با غذاهای تایلندی و دریایی همراه با تماشای دریا و قایق های شناور و همچنین خوردن غذاهای تایلندی لذت ببرند . همچنین فروشگاه هایی برای سوغات تایلند در این جزیره در تور تایلند تعطیلات مهر 95  وجود دارد.

 

 

مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک


مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک است که به سبک معماری فرانسوی و بسیار بزرگ و لوکس می باشد. یکی از رستوران های معروف بانکوک به نام provence در این مرکز خرید واقع شده است که در تور تایلند شهریور 95  هم می توانید از با کیفیت ترین اجناس بانکوک در یک روز خرید کنید و هم در بهترین رستوران بانکوک غذا میل کنید.این مرکز خرید در 4 طبقه دارای قسمتهای مختلفی می باشد که شامل 70 بوتیک کوچیک با اجناس با مارک های معروف , فروش جواهرات مثل الماس های لوکس, سنگ کریستال ,عتیقه جات و نقره جات , فروش انواع و اقسام پارچه و لباس ,کیف و کفش و لباس های زنانه و ... در تور تایلند تعطیلات تابستان 95 می باشد.رستوران این مرکز خرید در کل گران قیمت می باشد اما کیفیت غذاها واقعا عالی می باشد و حتی گوشتی که در این رستوران استفاده می شود وارداتی می باشد و هم منوی غذاهای سنتی تایلندی و هم منو غذاهای اروپایی در تور تایلند تعطیلات شهریور 95 دارد.

 

مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک

 

مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک

موزه خانه جیم تامپسون بانکوک تایلند


موزه خانه جیم تامپسون بانکوک تایلند

موزه خانه جیم تامپسون بانکوک تایلند یکی از جاذبه های مهم گردشگری تایلند می باشد که مورد اسقبال گردشگرانی می باشد که در تور لحظه آخری تایلند به دنبال ساختارهای کلاسیک و لذت بردن از شکوه معماری ها و وسایل سلطنتی هستند. جیمز تامپسون متولد سال 1906 برای خدمت در جنگ جهانی دوم به تایلند فرستاده شد و پس از پایان جنگ در تایلند ماند و تجارت ابریشم تایلندی را در این کشور احیا نمود. او در سال 1967 زمانی که به ارتفاعات مالزی رفته بود، ناپدید شد و دیگر پیدا نشد. تامپسون در سال 1958 خانه اش را از چوب ساخت و در هیچ کجای ساخت این خانه از میخ استفاده نشده است. این موزه مجموعه ای از چند سازه تاریخی تایلندی در بانکوک است که نمایانگر معماری سنتی و قدیمی تایلندی می باشد.چیزی که بیش از همه گردشگران تور تایلند را هنگام گشت و گذار در محیط این خانه موزه سرگرم و هیجان زده می کند تلفیق زندگی سنتی تایلندی و زندگی مدرن آمریکایی است. در این موزه گردشگران از نحوه و چگونگی گسترش صنعت ابریشم تایلندی توسط جیم تامپسون آگاهی کسب می کنند. هرساله تعداد زیادی از مردم از سراسر جهان به این موزه می آیند و از نزدیک از دیدن مجسمه ها و ترکیبات هنری رنگ های موجود در این خانه در تور تایلند مرداد 95  لذت می برند.

 

موزه خانه جیم تامپسون بانکوک تایلند

 

موزه خانه جیم تامپسون بانکوک تایلند