رستوران های خوب کیش


رستوران توتی فروتی کیش

بی شک یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش توتی فروتی است. تور کیش هتل شایگان اسفند 96این رستوران با موقعیت مکانی منحصر به فرد خود تنها رستورانی است که در کنار اسکله تفریحی قرار گرفته است. توتی فروتی در سال 1384 و در زمینی تور کیش هتل شایگان زمستان 96به مساحت 1400 متر مربع کار خود را آغاز نمود. توتی فروتی برای نشستن و صرف غذا قسمت های متنوعی را به شما ارائه می دهد. می توانید یکی از سه قسمت محوطه روباز، قسمت سرپوشیده و یا بام را برای نشستن انتخاب کند. تور کیش هتل شایگان بهار 97منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می شود. هم چنین کافی شاپ و اسنک بار از قسمت تور کیش هتل شایگان نوروز 97های دیگر رستوران توتی فروتی است که برای صرف نوشیدنی و میان وعده می توانید از آن استفاده کنید. رستوران دارای ظرفیت 500 نفر بوده و هر ظهر و شب آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد.

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش


رستوران میر مهنا کیش

یکی از معروف ترین رستوران های جزیره کیش که در نوار ساحلی قرار دارد. این تور کیش هتل شایگان بهار 97رستوران دارای موسیقی زنده در هنگام شب است که فضای دل انگیزی را ایجاد می کند. منوی رستوران شامل انواع کباب ها، غذاهای سنتی و غذاهای دریایی تور کیش هتل شایگان اسفند 96است که البته قیمت این منو به نسبت دیگر رستوران ها کمی بالا محسوب می شود. با پرداخت ورودی موزیک تور کیش هتل شایگان نوروز 97رستوران شما می توانید از سالادبار به طور رایگان استفاده کنید. امکان استفاده از تشریفات وی آی پی با هماهنگی قبلی برای شما مسافران تور کیشوجود دارد. این رستوران از ظهر تا شب برای پذیرایی از شما عزیزانتور کیش هتل شایگان بهمن 96 آماده می باشد.

رستوران میر مهنا کیش


رستوران لانجین کیش

اگر علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستید رستوران لانجین می تواند گزینه تور کیش هتل شایگان فروردین 97مناسبی برای شما باشد. این رستوران که شعبه های مختلفی در سراسر کشور دارد یک شعبه نیز در جزیره کیش دارد. رستوران لانجین در بلوار هرمز جزیره و در تور کیش هتل شایگان بهمن 96نزدیکی هتل پانیذ قرار دارد. رستوران دارای دکور بسیار زیبایی است و امکان نشستن در فضای آزاد را نیز برای شما فراهم کرده است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی همچون پیتزا، پاستا و استیک تور کیش هتل شایگان اسفند 96و انواع استارترها و سالادهای خوش طعم وجود دارد. ساعت کاری رستوران از ظهر تا شب است و شما مسافران تور کیش می توانید ناهار، شام و عصرانه خود را در این رستوران میل فرمایید.

رستوران لانجین کیش

رستوران لانجین کیش


رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یک رستوران شیک با محیطی بسیار فانتزی و زیبا است. دکور رستوران ترکیبی از رنگ های سفید،تور کیش هتل شایگان زمستان 96 صورتی و سبز است که فضای بسیار آرامش بخشی را برای صرف غذا در اختیا شما مسافران تور کیش قرار می دهد. رستوران در اواخر سال 1391 افتتاح شده است و حدود پنج سال است که خدمات ارائه می کند. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است که با کیفیت هر چه بهتر طبخ می شوند. در طول صرف غذا می تور کیش هتل شایگان فروردین 97توانید از موسیقی زنده لذت برده و تا آماده شدن سفارش خود می توانید از اینترنت بی سیم که به صورت رایگان در اختیار شماتور کیش هتل شایگان از مشهد قرار می گیرد استفاده کنید.

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش


رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت از جمله رستوران های معروف و بنام جزیره ی تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97کیش می باشد.این رستوران سنتی علاوه بر طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت در فضایی سنتی،موسیقی زنده را هم در میزبانی خود به مسافران تور کیش ارائه می دهد.تمامی گردشگران تور کیش می توانند به همراه خانواده و دوستان خود به این رستوران معروف کیش رفته و اوقات خوشی را بگذرانند.

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش


رستوران نهنگ سفید کیش

از رستوران های دریایی معروف کیش،رستوران نهنگ سفیدتور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 است که در نزدیکی اسکله واقع شده است.کوسه کباب لذیذ رستوران نهنگ سفید باعث جذب بسیاری از مسافران تور کیش شده است.از لحاظ قیمت،آن بخش از رستوران که با موسیقی زنده همراه می باشد بیشتر است.در کنار سرو غذاهای با کیفیت شما می توانید ازفضای زیبای رستوران و منظره روبه دریا هم بهره ببرید.

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

جاذبه های گردشگری کیش


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش یکی از بوستان های جزیره است که در نزدیکی میدانتور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 امیرکبیر قرار دارد. این پارک در زمینی به مساحت 10 هکتار و در سال 1393 به بهره برداری رسید. بیشتر مساحت این پارک را فضای سبز با پوشش گیاهی سازگار با محیط جزیره کیش تشکیل داده است. در این پارک یک دریاچه مصنوعی بسیار زیبا وجود دارد که دارای قایق های پدالی برای تفریح شما مسافران تور کیش است. هم چنین پیست اسکیت و دوچرخه سواری نیز در این پارکتور کیش هتل شایگان اسفند 96 وجود دارد. در جای جای این پارک آثار هنری بسیار زیبایی از هنرمندان ساکن جزیره کیش به چشم می خورد که به پارک شهر جلوه ویژه ای بتور کیش هتل شایگان زمستان 96خشیده است. در کنار پارک یک پارکینگ بزرگ برای ماشین ها وجود دارد که می توانید از امنیت خودرو خود با قرار دادن آن در این پارکینگ اطمینان حاصل کنید. در پروژه توسعه تور کیش هتل شایگان بهمن 96پارک شهر قرار بر این است که در آینده ای نزدیک یک شهر بازی مجهز به وسایل بازی روز دنیا به این پارک اضافه شود. جاذبه

 


پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش یکی از بهترین و زیباترین پارک جزیره کیش می باشد.پارک دلفین تور کیش هتل شایگان اسفند 96از تنها پارک در  کل منطقه خاورمیانه می باشد.پارک دلفین یا همان دلفیناریوم بسیاری از حیوانت پستاندار را دارا می باشد که شماگردشگران تور کیش می توانید با دیدن  هنرنمایی دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى، گراز دریایى و پنگوئن نهایت لذت را ببرید.همچنین می توانید پس از دیدن از حیوانات دریایی به پارک پرندگان رفته ور در آنجا وقت گذرانیتور کیش هتل شایگان زمستان 96 کنید.فضای پارک بسیار زیبا و دنشین می باشد و دارای انواع بسیار از گیاهان از جمله  اوکالیپتوس، درختان لور و کاکتوس ها  می باشد.با تور کیش هتل شایگان بهمن 96 همراه شوید تا در این پارک زیبا از دیدن حیوانات دریایی و پردندگان لذت ببرید.

پارک دلفین کیش


پارس سافاری کیش

پارس سافاری کیش از جمله تفریحات کیش سافاری می باشد که بسیاری از گردشگران تور کیش علاقه زیادی به این تفریح را دارند.همچنین مجموعه پارس سافاری از اولین تورهای سافاری صحرا در ایران نیز می باشد.در این مجموعه از خودروهایی دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور و حتی شتر نیز می باشد.با تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 همراه شوید و با شرکت کردن در تورهای سافاری توسط خودروها و یا چهارپایان از مکان های تور کیش هتل شایگان اسفند 96دیدنی کیش بازدید کرده و در کنار عزیزانتان سفری خاطره انگیز را تجریه کنید.

 


کلبه هور کیش

یکی از دیدنی های بسیار معروف جزیره کیش کلبه هور می باشد.کلبه ور در غربی ترین تور کیش هتل شایگان اسفند 96جزیره کیش واقع می باشد.همچنین آبزیان بسیاری مانند هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاکپشت ها راتور کیش هتل شایگان دی 96 می توان دید.همچنین گردشگران تور کیش می توانند هنگام بازدید ، نیمکت ها، میزها، باربیکیو  استفاده کنند.

از جمله این مکان برای غواصان بسیار زیاد لذت بخش می باشد.غار کوچکی که در این مکان به طول 5 متر وحود دارد هنگام مد با لارفته و به طول 8 متر می رسد.گردشگران تور کیش هتل شایگان فروردین 97 می توانند لحظات خوش و دل انگیزی را با صدای امواج وتور کیش هتل شایگان نوروز 97 سکوت این منطقه کنار عزیزانتان سپری کنید.

کلبه هور کیش

 


پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل یا پاراسیلینگ یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی استتور کیش هتل شایگان دی 96 که می توانید در جزیره کیش تجربه کنید. این ورزش به این صورت است که یک چتر به یک قایق موتوری بسته می شود و با سرعت گرفتن این قایق چتر به هوا می رود. هم چنین دو دسته بر روی چتر تعبیه تور کیش هتل شایگان بهار 97شده است که می توانید به وسیله آن ارتفاع چتر را تنظیم کنید و از ارتفاع بالاتر به تماشای خلیج زیبای فارس بپردازید. دیگر تفریحی که می توانید در همان مکان تجربه کنید خفاش سواری یا تیوب سواری تور کیش هتل شایگان فروردین 97است که در این ورزش سوار بر یک تیوب شده و به وسیله طناب به دنبال قایق کشیده خواهید شد. هم چنین سوارتور کیش هتل شایگان نوروز 97 شدن بر قایق بانانا یکی دیگر از تفریحات جذابی است که در این مکان وجود دارد. 

پاراسل و تیوب سواری کیش

 


اسکله تفریحی کیش

از جمله جاذبه های گردشگری که شما میهمانان عزیز تور کیش هتل شایگان بهار 97 می توانید به آنجا رفته و لذت ببرید اسکله تفریحی می باشد.از قبیل امکاناتی که در اختیار گردشگران تور کیش قرار گرفته است جت اسکى ، قایق هاى پدالى ،تور کیش هتل شایگان دی 96 قایق هاى ماهیگیرى ، قایق هاى پارویى ، سه چرخه هاى آبى ، امکانات غواصى و قایق هاى کف شیشه اى می باشد.

شما گردشگران تور کیش می توانید اوقات خوشی را در این اسکله تفریحیتور کیش هتل شایگان نوروز 97 کنار عزیزانتان سپری کنید.

اسکله تفریحی کیش

 

هتل های ارزان کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش یکی از هتل های 4ستاره کیش می باشد.از امکاناتی که این هتل برای شما مسافران تور کیش آماده کرده است: استقبال فرودگاهی - صبحانه بوفه - اینترنت رایگان - تورهای تفریحی- رستوران رز- کافی شاپ آرامش - لاندری و... می باشد.نمای اتاق هایتور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 این هتل روبه دریا و جزیره می باشد.با تور در کیش همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و مجلل لحظاتی خوسی را کنار عزیزانتان تور کیش هتل شایگان نوروز 97سپری کنید.

 

هتل آرامش کیش


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۵۱ بنا شده و تور کیش هتل شایگان بهمن 96بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد. اتاق های این هتل روبه جزیره و رو به دریا می باشد.امکانات این هتل :رستورانهای فرنگی و ایرانی ، تور کیش هتل شایگان نوروز 97آرایشگاه، کافی شاپ , سالنهای کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ اختصاصی هتل ، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همینطور امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مرکزهای خرید، دریا می باشد.تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97هتل شایان با دارا بودن امکانات رفاهی و پرسنل آموزش دیده پذیرای مسافران عزیز تور کیش  می‌باشد.فضای داخلی مدرن هتل، چشم انداز زیبای اسکله و آرامش خلیج نیلگون فارس، لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر مهمانان عزیز تور کیش نقش خواهد زد.

 

هتل شایان کیش


هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های خوب و سه ستاره جزیره کیش می باشد که در میدانتور کیش هتل شایگان فروردین 97 رودکی این جزیره زیبا قرار گرفته است. هتل در سال 1388 افتتاح شده است و دارا یک ساختمان نما سفید 4 طبقه است تور کیش هتل شایگان زمستان 96که دارای 72 اتاق است. این اتاق ها دارای نمای رو به جزیره هستند و به شما مسافران تور کیش امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، تلفن، چای ساز، حمام و سشوار را ارائه می دهند. سالن کنفرانس هتل دارای ویدیو پروژکتور ،تور کیش هتل شایگان بهمن 96 خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی بسیار خوب است که بسیار مناسب برگزاری جلسات و همایش های شما مهمان تور کیش می باشد. از دیگر امکاناتتور کیش هتل شایگان نوروز 97 هتل سارا می توان به رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، چایخانه سنتی،تور کیش هتل شایگان دی 96 خدمات نگهداری کودک و لابی اشاره کرد.

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل آنا کیش

یکی از هتل های 3ستاره کیش می باشد. این هتل با معماری خاص و داشتن محوطه تور کیش هتل شایگان فروردین 97زیبا بین دو بازار زیتون و مروارید قرار گرفته و از آن هتل هایی است که لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم آورده است و با توجه به امکانات،از قیمت مناسبی برخوردار است.گردشگران تور کیش که قصد رزرو هتل های کیش با قیمت ارزان را دارند رزرو هتل آنا کیش را از دستتور کیش هتل شایگان بهمن 96 ندهند.

هتل آنا کیش


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش از هتل های سه ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل در قلبتور کیش هتل شایگان بهار 97 جزیره کیش قرار دارد.می توان گفت به دلیل نزدیکی این هتل به اسکله و نوار ساحلی آن را از دیگر هتل تور کیش هتل شایگان اسفند 96ها متمایز ساخته و همچنین مورد استقبال مسافران تور کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل پارسیان کیش:

  • رستوران
  • کافى شاپ
  • فست فود
  • آرایشگاه مردانه
  • آرایشگاه زنانه
  • اینترنت بیسیم
  • تاکسی سرویس
  • خشک شویی
  • اجاره اتومبیل
  • کافی نت

امکانات رایگان هتل پارسیان کیش:

  • ترانسفر  فرودگاهی
  • اینترنت بیسیم
  • صبحانه


هتل شباویز کیش

هتل شباویز یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که در جاده جهان و در کنار ساحلتور کیش هتل شایگان دی 96 زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. واحدهای اقامتی هتل شباویز به صورت سوئیت است که به شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، اینترنت،تور کیش هتل شایگان زمستان 96 سیستم تهویه مطبوع و حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل شباویز با ظرفیت 110 نفر در کنار لابی قرار گرفته است و آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد. فضای سبز بسیار وسیعی در اطراف تور کیش هتل شایگان اسفند 96سوئیت های هتل شباویز وجود دارد که می توانید در آن به دوچرخه سواری بپردازید. از دیگر امکانات هتل شباویز می توان به تاکسی سرویس ، خدمات تور، اینترنت، تاکسی سرویس، تور کیش هتل شایگان بهار 97صندوق امانات، تلفن و روم سرویس اشاره کرد.

 


هتل سورینت مریم کیش

هتل 5ستاره مریم عضوی دیگری از گروه های هتل سورینتمی باشد و در حاشیه جنوب شرقی و در نزدیکی یک میدان اصلی و و مرکز جزیره کیش قرار دارد.این هتل با معماری بر گرفته از دوران باوک اروپا ساخته شده است.نمای این هتل به شکل کیک عروسی می باشد که در شب های جیره تور کیش هتل شایگان زمستان 96کیش جلوه میکند.این ویژگی بارز هتل مریم آنرا از دیگر هتل ها متمایز ساخته است.

 امکانات رایگان این هتل:استقبال فرودگاهی ،اینترنت پرسرعت،سرویس چای و قهوه،و... موجب شده که مسافران تور کیش اقامت خوب و راحتی را داشته باشند.

امکانات هتل مریم کیش:یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی،رستوران زیبا با موسیقی آرام و غذاهای بینظیر، کافی لانژ با اجرای زنده پیانو، خشکشویی، تور کیش هتل شایگان اسفند 96سونا خشک و بخار، سالن بدنسازی و کافی نت از دیگر امکانات و خدمات این هتل می باشند.

آدس:جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر، هتل سورینت مریم

 

هتل سورینت کیش

هتل های 5 ستاره کیش


هتل مارینا کیش

هتل مارینا پارک یکی از بهترین و بزرگترین هتل های جزیره کیش است تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97که در بلوار مرجان جزیره کیش و در کنار ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل از سال 1390 در زمینی به مساحت بیش از 100000 متر مربع و با ساختمانی بسیار تور کیش هتل شایگان دی 96زیبا افتتاح شد. هتل مارینا دارای 190 اتاق و سوئیت است که برخی از آن ها دارای ویوی رو به دریا و برخی دیگر دارای ویوی رو به پارک هستند. در این واحدهای اقامتی امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، مبلمان، میزکار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام و لوازم بهداشتی وجود دارند. این هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها در داخل ساختمان هتل تور کیش هتل شایگان بهمن 96و دیگری در محوطه پارک قرار گرفته است و شما مسافران تور کیش می توانید برای صرف غذا به دلخواه خود یکی را انتخابتور کیش هتل شایگان زمستان 96 نمایید. سالن اسپا و ماساژ هتل مارینا پارک مناسب ترین مکان برای رفع خستگی و ریلکس کردن است. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس، سالن همایش و کنفرانس، پارک آبی بادی، کافی شاپ، آرایشگاه، استخر، تور کیش هتل شایگان نوروز 97سونا، جکوزی، پارک بازی کودکان، اجاره ماشین و ...نرخ ویژه کیش هتل شایگاناشاره کرد.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش 

هتل مارینا کیش


هتل ارم کیش

یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در بلوار خیام قرار دارد. این هتل در تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97زمینی به مساحت 43000 متر مربع قرار گرفته و در سال 1384 افتتاح شده است. هتل در سال 1396 بازسازی شده و یک فاز اقامتی جدید نیزتور کیش هتل شایگان اسفند 96 به آن افزوده شده است. ساختمان هتل در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 247 واحد اقامتی است که دارای امکانات رفاهی روم سرویس، صبحانه، تور کیش هتل شایگان دی 96مینی بار، اینترنت، حمام و ... هستند. در طبقه بالایی هتل یک رستوران گردان قرار دارد که شما مسافران تور کیش می توانید غذای خود را با تماشای چشم انداز زیبایی از جزیره کیش میل نمایید. از دیگر امکانات هتل ارم می توان تور کیش هتل شایگان فروردین 97به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، زمین تنیس، فضای سبز، کافی شاپ، زمین بازی کودکان، تاکسی سرویس، ترانسفر تور کیش هتل شایگان بهمن 96فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل ارم کیش 

هتل ارم کیش


هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد تور کیش هتل شایگان بهار 97که در زمینی به مساحت 27000 متر مربع در بلوار دریا جزیره قرار گرفته است. بیشتر مساحت این هتل را محوطه فضای سبز زیبای آن و دریاچه مصنوعی و آلاچیق تور کیش هتل شایگان از تبریزها تشکیل داده اند. هتل فلامینگ از سال 1376 فعالیت خود را برای پذیرایی از شما مهمانان تور کیش آغاز نموده است؛ این هتل دارای 200 اتاق و 555 تخت می باشد که اتاق ها از نوع دو تا چهار تخته تور کیش هتل شایگان بهمن 96هستند که دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلفن،‌حمام با دوش و سشوار و لوازم بهداشتی هستند. رستوران هتل فلامینگو در طبقه همکف قرار داشته و با ظرفیت 180 نفر ، در هر سه وعده غذایی تور کیش هتل شایگان فروردین 97اصلی آمادگی پذیرایی از شما مهمانان گرامی را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان سالن همایش، سالن کنفرانس، تور کیش هتل شایگان اسفند 96ترانسفر فرودگاهی، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشارهتور کیش هتل شایگان دی 96 کرد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش است که در انتهای خیابان ابن تور کیش هتل شایگان اسفند 96سینا قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های ساحلی جزیره است که به صورت مجموعه واحدهای ویلایی در کنار آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفتهتور کیش هتل شایگان نوروز 97 است. مساحت هتل چیزی حدود 13000 متر مربع است و 37 واحد اقامتی در هتل وجود دارد که در آن ها امکانات یخچال، مبلمان، چای ساز، تلویزیون و حمام وجود دارد. رستوران هتل دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده است که تور کیش هتل شایگان بهار 97قسمت روباز آن در کنار ساحل قرار گرفته و محیط دلچسبی را برای صرف غذا برای شما مسافران تور کیش فراهم آورده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به چایخانه سنتی، آلاچیق ساحلی، مسیر دوچرخه سواری، اجاره ماشین، لاندری و خدماتتور کیش هتل شایگان دی 96 ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل تاپ رز کیش 

هتل تاپ رز کیش


هتل گراند کیش

این هتل یکی از هتل های 3ستاره کیش می باشد. این هتل  اکثر اتاق هایش به خلیج فارس نما دارد. این هتل برای کسانی تور کیش هتل شایگان نوروز 97که علاقمندند هتل مورد نظرشان به مراکز خرید نزدیک باشد مناسب است.با تور کیش همراه شوید تا از خدمات رایگان ترانسفر وتور کیش هتل شایگان بهار 97 صبحانه  این هتل برخوردار شوید.

آدرس:جزیره کیش،روبروی بازار ونوس،گراند هتل کیش

 

هتل گراند کیش

بهترین هتل های کیش


هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره و اولین هتل دریایی کشور است که در تور کیش هتل شایگان زمستان 96ابتدای جاده جهان قرار گرفته است. این هتل در مکانی آرام و به دور از هیاهو در ساحل شرقی قرار گرفته است و دارای دو فاز ویلایی و ساختمانی است که فاز ویلایی در سال 1394 به بهره برداری رسید و فازتور کیش هتل شایگان بهمن 96 ساختمانی آن هنوز افتتاح نشده است. خدمات این هتل لوکس به صورت HB به شما مسافران تور کیش ارائه می شود. از کف ویلاهای زیبای این هتل که بر روی آب ساخته شده اند دریا قابل مشاهده است. هتل دارای 4 رستوران و دو کافی شاپ است که یکی از این رستوران ها نیز بر روی دریا قرار گرفته است. در هتل ترنج تور کیش هتل شایگان نوروز 97کیش امکانات منحصر به فردی مانند زمین والیبال ساحلی، سالن بیلیارد،‌ فوتبال دستی، ایر هاکی، سالن بدنسازی،‌ ماساژ، دو چرخه سواری و آلاچیق تور کیش هتل شایگان دی 96ساحلی ارائه می شود. هم چنین ترانسفر فرودگاهی و گشت در حزیره برای شما مهمانان گرامی به صورت رایگان انجام می شود. 

هتل ترنج کیش 

هتل ترنج کیش

 


هتل صدف کیش

یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش و یکی دیگر از مجموعه هتل های سورینت، هتلتور کیش هتل شایگان بهار 97 صدف می باشد. این هتل با معماری زیبا و جذاب خود در بدو ورود چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد. هتل در میدان امیرکبیر قرار گرفته است و به مراکز تفریحی و بازارها نزدیک می باشد.تور کیش هتل شایگان بهمن 96 هتل صدف در سال 1381 افتتاح شده و در سال 1392 بازسازی شده است. رستوران کوه نور یکی از زیباترین رستوران های جزیره ، متعلق به هتل صدف است و انواع غذاهای فرانسوی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. هم چنین رستوران سنتی مادربزرگ و رستوران دلفین دو رستوران دیگر این هتل هستند. هتل دارای 55 اتاق است که برای شما تور کیش هتل شایگان اسفند 96مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، چای ساز، تلفن، اینترنت، حمام و دمپایی هستند. از دیگر امکانات هتل میتور کیش هتل شایگان نوروز 97 توان به فضای سبز، لابی، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره تور کیش هتل شایگان زمستان 96کرد.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش


هتل داریوش کیش

اگر به کیش سفر کرده باشید بی شک هتل داریوش برای شما نامی آشنا است. این تور کیش هتل شایگان بهار 97هتل بزرگ و مجلل پنج ستاره که در نزدیکی ساحل زیبای جزیره کیش قرار گرفته است یکی از بهترین هتل های کیش است. هتل داریوش با معماری خاص وتور کیش هتل شایگان دی 96 فوق العاده خود نشان دهنده فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و الهام گرفته از دوران هخامنشی می باشد. این هتل در سال 1380 افتتاح شد و در سال جاری یعنی سال 1396 برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شما مسافران تور کیش بازسازی و مرمت شد. مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد که قسمت عمده آن را یک باغ زیبا تشکیل می دهد. تور کیش هتل شایگان زمستان 96هتل داریوش دارای 190 اتاق است که منظره رو به دریا و یا رو به باغ دارند؛ هم چنین به تازگی تعدادی ویلای ساحلی در چند قدمی ساحل زیبای خلیج فارس برای اقامت شما عزیزان به بهره برداری رسیده است.  رستوران های هتل تور کیش هتل شایگان اسفند 96داریوش با نام های پاسارگاد و آپادانا با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت مطلوب آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشند. هتل داریوش امکانات تفریحی زیادی شامل استخر، سونا، ماساژ، زمین تنیس، بیلیارد، پینگتور کیش هتل شایگان فروردین 97 پنگ، پینت بال، قایق سواری و غواصی را برای اقامت هر چه بهتر شما در اینتور کیش هتل شایگان نوروز 97 هتل ارائه می دهد.

هتل دارریوش کیش

هتل دارریوش کیش

هتل دارریوش کیش


هتل بین المللی ایران کیش

هتل 5 ستاره و بین المللی ایران کیش یکی از بهترین هتل های این جزیره زیبا است که تور کیش هتل شایگان بهار 97از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل با سبک معماری منحصر به فرد خود نظر هر بیننده ای را جلب می کند. موقعیت مکانی منحصر به فرد هتل یکی از دلایلی است که مسافران تور کیش آن را برای اقامت انتخاب می کنند؛ تاق های هتل دارای دید جزیره و پارک شهر بوده و هم چنین برای رفتن به مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره تور کیش هتل شایگان نوروز 97احتیاجی به سوار شد ماشین ندارید. هتل دارای 121 اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت است که به شما مهمانان گرامی امکانات چای ساز، تلویزیون، یخچال، اینترنت، میزکار، بالکن و تهویه مطبوع را ارائه می دهند.تور کیش هتل شایگان فروردین 97 اتاق کنفرانس و سالن همایش های هتل در طبقه همکف قرار دارند که تجهیزات کامل برای برگزاری هرگونه جلسه و سمینار را دارا هستند. از دیگر امکانات هتل ایران می توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روزی، سالن بدنسازی و تاکسی سرویس اشاره کرد.تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97

 

هتل بین المللی ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل جزیره کیش است که در ابتدای بلوار رودکی قرار دارد. این هتل در سال 1381 افتتاح شده و برای مسافران تور کیش نامی آشنا محسوب مس شود. ساختمان هتل 5 طبقه است و دارای 136 واحد اقامتی است که برای شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت، حمام، تلفن و صندوق امانات می باشد. رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای شما عزیزان تور کیش هتل شایگان اسفند 96سرو می کند. کافی شاپ هتل مخصوص سرو نوشیدنی و دسر است و چایخانه سنتی هتل مکان مناسبی برای صرف عصرانه است. از دیگر امکانات هتل شایگان می توان به تاکسی سرویس، تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97فروشگاه، آتلیه، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش