هتل های ارزان کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش یکی از هتل های 4ستاره کیش می باشد.از امکاناتی که این هتل برای شما مسافران تور کیش آماده کرده است: استقبال فرودگاهی - صبحانه بوفه - اینترنت رایگان - تورهای تفریحی- رستوران رز- کافی شاپ آرامش - لاندری و... می باشد.نمای اتاق هایتور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 این هتل روبه دریا و جزیره می باشد.با تور در کیش همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و مجلل لحظاتی خوسی را کنار عزیزانتان تور کیش هتل شایگان نوروز 97سپری کنید.

 

هتل آرامش کیش


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۵۱ بنا شده و تور کیش هتل شایگان بهمن 96بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد. اتاق های این هتل روبه جزیره و رو به دریا می باشد.امکانات این هتل :رستورانهای فرنگی و ایرانی ، تور کیش هتل شایگان نوروز 97آرایشگاه، کافی شاپ , سالنهای کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ اختصاصی هتل ، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همینطور امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مرکزهای خرید، دریا می باشد.تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97هتل شایان با دارا بودن امکانات رفاهی و پرسنل آموزش دیده پذیرای مسافران عزیز تور کیش  می‌باشد.فضای داخلی مدرن هتل، چشم انداز زیبای اسکله و آرامش خلیج نیلگون فارس، لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر مهمانان عزیز تور کیش نقش خواهد زد.

 

هتل شایان کیش


هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های خوب و سه ستاره جزیره کیش می باشد که در میدانتور کیش هتل شایگان فروردین 97 رودکی این جزیره زیبا قرار گرفته است. هتل در سال 1388 افتتاح شده است و دارا یک ساختمان نما سفید 4 طبقه است تور کیش هتل شایگان زمستان 96که دارای 72 اتاق است. این اتاق ها دارای نمای رو به جزیره هستند و به شما مسافران تور کیش امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، تلفن، چای ساز، حمام و سشوار را ارائه می دهند. سالن کنفرانس هتل دارای ویدیو پروژکتور ،تور کیش هتل شایگان بهمن 96 خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی بسیار خوب است که بسیار مناسب برگزاری جلسات و همایش های شما مهمان تور کیش می باشد. از دیگر امکاناتتور کیش هتل شایگان نوروز 97 هتل سارا می توان به رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، چایخانه سنتی،تور کیش هتل شایگان دی 96 خدمات نگهداری کودک و لابی اشاره کرد.

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل آنا کیش

یکی از هتل های 3ستاره کیش می باشد. این هتل با معماری خاص و داشتن محوطه تور کیش هتل شایگان فروردین 97زیبا بین دو بازار زیتون و مروارید قرار گرفته و از آن هتل هایی است که لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم آورده است و با توجه به امکانات،از قیمت مناسبی برخوردار است.گردشگران تور کیش که قصد رزرو هتل های کیش با قیمت ارزان را دارند رزرو هتل آنا کیش را از دستتور کیش هتل شایگان بهمن 96 ندهند.

هتل آنا کیش


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش از هتل های سه ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل در قلبتور کیش هتل شایگان بهار 97 جزیره کیش قرار دارد.می توان گفت به دلیل نزدیکی این هتل به اسکله و نوار ساحلی آن را از دیگر هتل تور کیش هتل شایگان اسفند 96ها متمایز ساخته و همچنین مورد استقبال مسافران تور کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل پارسیان کیش:

  • رستوران
  • کافى شاپ
  • فست فود
  • آرایشگاه مردانه
  • آرایشگاه زنانه
  • اینترنت بیسیم
  • تاکسی سرویس
  • خشک شویی
  • اجاره اتومبیل
  • کافی نت

امکانات رایگان هتل پارسیان کیش:

  • ترانسفر  فرودگاهی
  • اینترنت بیسیم
  • صبحانه


هتل شباویز کیش

هتل شباویز یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که در جاده جهان و در کنار ساحلتور کیش هتل شایگان دی 96 زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. واحدهای اقامتی هتل شباویز به صورت سوئیت است که به شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، اینترنت،تور کیش هتل شایگان زمستان 96 سیستم تهویه مطبوع و حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل شباویز با ظرفیت 110 نفر در کنار لابی قرار گرفته است و آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد. فضای سبز بسیار وسیعی در اطراف تور کیش هتل شایگان اسفند 96سوئیت های هتل شباویز وجود دارد که می توانید در آن به دوچرخه سواری بپردازید. از دیگر امکانات هتل شباویز می توان به تاکسی سرویس ، خدمات تور، اینترنت، تاکسی سرویس، تور کیش هتل شایگان بهار 97صندوق امانات، تلفن و روم سرویس اشاره کرد.

 


هتل سورینت مریم کیش

هتل 5ستاره مریم عضوی دیگری از گروه های هتل سورینتمی باشد و در حاشیه جنوب شرقی و در نزدیکی یک میدان اصلی و و مرکز جزیره کیش قرار دارد.این هتل با معماری بر گرفته از دوران باوک اروپا ساخته شده است.نمای این هتل به شکل کیک عروسی می باشد که در شب های جیره تور کیش هتل شایگان زمستان 96کیش جلوه میکند.این ویژگی بارز هتل مریم آنرا از دیگر هتل ها متمایز ساخته است.

 امکانات رایگان این هتل:استقبال فرودگاهی ،اینترنت پرسرعت،سرویس چای و قهوه،و... موجب شده که مسافران تور کیش اقامت خوب و راحتی را داشته باشند.

امکانات هتل مریم کیش:یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی،رستوران زیبا با موسیقی آرام و غذاهای بینظیر، کافی لانژ با اجرای زنده پیانو، خشکشویی، تور کیش هتل شایگان اسفند 96سونا خشک و بخار، سالن بدنسازی و کافی نت از دیگر امکانات و خدمات این هتل می باشند.

آدس:جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر، هتل سورینت مریم

 

هتل سورینت کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.