تازه های کیش


ساخت اولین شهربازی بی نظیر کشور در کیش

ساخت اولین شهربازی بی نظیر کشور در کیش

عملیات ساخت اولین شهربازی بی نظیر کشور از یک ماه آینده در جزیره کیش شروع می شود.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، ساخت شهربازی از خواسته های جدی کیشوندان و از موضوعات مهم مورد پیگیری سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تامین رفاه و ایجاد فضای شاد برای کیشوندان بوده است.

با توجه به محوریت گردشگری در پیشرفت کیش ساخت شهربازی در این جزیره که دارای شرایط متفاوت و سخت آب و هوایی است. احتیاج به گروه های با تجربه و برتر در حوزه ساخت شهربازی بود تا با طراحی های ویژه علاوه بر ایجاد جاذبه گردشگری از وسایلی استفاده شود که علاوه بر تناسب با شرایط آب و هوایی کیش از نظر دوام و استحکام، در فصل های گرم سال هم قابل استفاده باشد.

به همین دلیل با تحقیق های کارشناسان، مشاوران و متخصصان این بخش در سازمان منطقه آزاد کیش مراحل مطالعاتی و طراحی پروژه شهربازی کیش با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در چند ماه قبل انجام شد و روز سه شنبه سوم مرداد ماه در آخرین جلسه با حضور معاونان اقتصادی و عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران و طراحان شهربازی نتیجه گیری نهایی برای شروع عملیات اجرایی انجام شد.

علی جیرفتی در این جلسه با اشاره به دستور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بنا بر ساخت شهربازی در جزیره کیش اظهار داشت: با توجه به طراحی های انجام شده این شهربازی به یکی از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری و تفریحی کیش تبدیل می شود و در ادامه بیان کردند: در این جهت با سرمایه گذار مناسبی که تجربه طراحی و ساخت بزرگ ترین شهربازی ها را در منطقه خاورمیانه و کشورهای اروپایی دارد صحبت کردیم  و نیز قرار دادی بستیم  که این گروه طرح عالی را متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه آزاد کیش ارائه داده اند. تور مشهد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه پیشنهادهای را به طراحان ساخت ارائه داد و بیان کرد: به نظر می رسد با اجرای این طرح که یکی از جاذبه های  بی نظیر گردشگری در ایران و منطقه آزاد کیش است، سبب رونق گردشگری جزیره کیش خواهد شد و در یک ماه آینده عملیات اجرایی تجهیزات کارگاهی این پروژه شروع و سپس عملیات اجرایی ساخت شهربازی جزیره کیش در زمینی به مساحت شصت هزار مترمربع ما بین پارک شهر و فاز هفتم شهرک صدف شروع می شود. دکتر جیرفتی زمان ساخت و تکمیل این پروژه را پنج سال اعلام کرد و اضافه نمود، این شهربازی در 7 فاز ساخته می شود و در پایان سال دوم فاز 1 این شهربازی به بهره برداری می رسد و تا پایان پنج سال، تمامی این هفت فاز شهربازی به بهره برداری می رسد.

دکتر جیرفتی تاکید کرد: این پروژه علاوه بر مسافران روزانه که همیشه به کیش وارد می شدند سبب می شود تا گردشگران بسیاری برای استفاده از امکانات این شهربازی به کیش سفر کنند که این موضوع سبب افزایش و جذب گردشگر به منطقه آزاد کیش می شود و در همین راستا مدت زمان حضور گردشگران تور کیش به این جزیره بیشتر می شود.

شهربازی جزیره کیش متفاوت از دیگر شهربازی های کشور در 7 منطقه با امکانات و وسایلی نظیر: هتلی با 120 اتاق، دنیای ماجرا جویان و جنگل های استوایی، رودخانه، صخره نوردی، پینت بال، ترامپولین های ترکیبی، محیط فضایی، سینما سه بعدی، لیزر تگ، امکانات آموزشی برای آشنایی گردشگران با کره زمین و فضا، فضاهای مسقف بازی های خانوادگی، امکانات تفریحی مانند سازه های بادی،  سالن های پذیرایی، قالیچه پرنده، آموزش ساخت ماکت هواپیما، دنیای زیر آب و ماکت زیر دریایی، نمایشگاه سینمای ایران از دیروز تا امروز، فضای شهربازی غیر مسقف با وسایل بازی مانند: ترن هوایی، چرخ و فلک، بازی های تریلر، تاور، بازی های کودکان، بازیهای آبی، مینی گلف، ماز و منوریل خواهد بود.

شایان ذکر است که در 4 سال گذشته با چاره اندیشی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تلاش شده است پروژه های گردشگری که در کیش ساخته می شوند مجموعه ای کامل از امکانات اقامتی، تفریحی، گردشگری، پذیرایی و سرگرم کننده باشند تا گردشگران تور کیش در سفر خود هر روزشان را در یکی از این مکان ها سرگرم باشند و از ظرفیت های آماده شدهه استفاده کنند. این موضوع باعث بالا رفتن مدت زمان اقامت گردشگران و افزایش گردش مالی در کیش می شود.

 

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با نمایش عروسکی لاکی و دلفی برندگان خودرو

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با نمایش عروسکی لاکی و دلفی برندگان خودرو

پخش تلویزیونی نمایش عروسکی لاکی و دلفی در بیستمین جشنواره تابستانی کیش به زودی از شبکه های ملی شروع می شود.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، در بیستمین جشنواره تابستانی، جزیره کیش مکان تهیه نمایشی عروسکی لاکی و دلفی است که با محوریت جوایز جشنواره تابستانی در جزیره کیش به طور همزمان در حال ضبط و تدوین است.

در این نمایش تلویزیونی که مختص گروه های مختلف سنی و خانواده ها در حین ساخت است 2 عروسک لاکی و دلفی در جشنواره تابستانی کیش برنده 1 دستگاه خودرو می شوند که به علت نداشتن گواهینامه به دنبال گردشگری هستند که بتواند راننده این خودرو شود. در طول داستان  22 عروسک دیگر نیز به قصه اضافه می شوند تا سبب افزایش جذابیت این نمایش شوند. با وجود شرایط سخت آب و هوایی گروه تهیه کننده این نمایش عروسکی در مکان های مختلف جزیره کیش در حال ضبط کار هستند و همزمان آهنگسازی و تدوین اثر نیز در حال انجام است.تور مشهد

طبق بیانات کارگردان این نمایش عروسکی تا به امروز 3 قسمت از این نمایش آماده پخش تلویزیونی می باشد و با حضور گروهی متشکل از عروسک گردانان، صداپیشه گان، تصویربرداران، کارگردان، آهنگساز و تدوینگران ساخت باقی قسمتها همزمان با پخش نمایش ادامه دارد. این نمایش عروسکی به منظور سبک کاری و کیفیت از جمله آثار برتر از جانب خانواده و کودک به شمار می آید که هدف این اثر عروسکی به نمایش گذاشتن زیبایی های جزیره کیش و جذب گردشگران تور کیش به این جزیره در حال تهیه است و پخش آن از شبکه های تلویزیونی به زودیی آغاز می شود.

شایان ذکر است که بیستمین جشنواره تابستانی کیش متفاوت تر از جشنواره های سال های قبل برگزار می شود تا منطقه آزاد کیش مثل گذشته به عنوان برند گردشگری کشور پیشقدم در اجرای برنامه های خلاقانه الگویی برای سایر مناطق کشور باشد.

 

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با میهمانی گروه دلقک ها در بازارهای کیش

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با میهمانی گروه دلقک ها در بازارهای کیش

اجرا و نمایش دلقک ها یکی از برنامه های مفرح و سرگرم کننده بازارها در بیستمین جشنواره تابستانی کیش است.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، نمایش دلقک ها یکی از برنامه های جذاب بیستمین جشنواره تابستانی در بازارهای کیش است. اجرای برنامه های مفرح و سرگرم کننده یکی از راه های جدید در گردشگری دنیاست تا خانواده ها در کنار خرید لحظات شادی را داشته باشند.

به همین خاطر یک گروه 11 نفره دلقک ها با لباسهای شاد و رنگ های متنوع هر روز میهمان بازارهای کیش هستند و در بازارهای کیش به اجرا و نمایش می پردازند و گردشگران تور کیش نیز علاوه بر گذراندن لحظات شاد و مهیج با گرفتن عکسهای یادگاری خاطرات سفر خود را به یادگار ثبت می کنند.

شایان ذکر است که بیستمین جشنواره تابستانی کیش متشکل از بخش های مختلفی است که اجرای برنامه کودک در بازارهای کیش و جشنواره شبانه در تالار شهر نیز از جمله برنامه های جشنواره امسال است.

 

استقبال خوب گردشگران نوروزی از مراکز تجاری کیش و رونق بازارها

استقبال خوب گردشگران نوروزی از مراکز تجاری کیش و رونق بازارها

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، اسدی مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با ابراز اینکه نوروز امسال مراکز تجاری کیش نسبت به سالهای گذشته با رونق بیشتری روبرو شدند، در ادامه بیان کرد: با برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش میزان رشد گردشگران در کیش افزایش داشت و افزایش گردشگری رونق اقتصادی مراکز تجاری کیش را به همراه داشت.

مدیر عامل جامعه بازاریان بیان کرد: طبق برنامه ریزی جامعه بازاریان، در مراکز تجاری کیش از تاریخ بیست اسفند ماه سال 95 تا بیست فروردین ماه سال جاری جشنواره خرید همراه با جوایز ارزنده ای از جمله خودرو و لوازم خانگی برپا شد و میزان خرید خوب گردشگران و مسافران تور کیش در نوروز 96 نشان دهنده افزایش کیفیت گردشگری در جزیره کیش است.

وی در ادامه بیان کرد: در نوروز امسال برند های خوب و با کیفیت که پیش از این مجوز فعالیت اقتصادی در جزیره کیش را گرفته بودند، از رونق خوبی در فروش اجناس برخوردار بودند و نظر مثبت مشتریان خود را جلب کردند.تور مشهد

قابل توجه است که چهارده مرکز خدماتی و یازده مرکز تجاری در صنوف مختلف در منطقه آزاد کیش فعالیت می کنند.

 

بیش از هجده هزار نفر از تفریحات دریایی بهره مند شدند

بیش از هجده هزار نفر از تفریحات دریایی بهره مند شدند

رئیس جامعه کلوپ داران کیش بیان کرد: در نوروز 96 بیشتر از هجده هزار نفر بدون هیچ حادثه ای از تفریحات دریایی جزیره کیش بهره مند شدند.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، قاسم نرگسی، رئیس جامعه کلوپ داران کیش نوروز 96 را یکی از بهترین سال های فعالیت کلوپ داران خواند و گفت: خوشبختانه امسال با برنامه های اجرا شده در جهت افزایش ایمنی مسافران و ارائه خدمات مطلوب به آنان هیچگونه حادثه و مشکلی نداشتیم که بسیار باعث خوشحالی است.

در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه امسال جت اسکی به عنوان یکی از بخش های حادثه ساز حذف شد، بنا بر این گذاشته شد که برای این قسمت برنامه دیگری مد نظر قرار گیرد که البته باعث از بین رفتن حوادث و امنیت کامل تفریح های دریایی در ایام نوروز 96 شد و واکنش خوب گردشگران و مسافران تور کیش را در پی داشت.

نرگسی میزان فعالیت این قسمت را قابل توجه و خوب ارزیابی کرد و بیان کرد: با توجه به اینکه امسال در اوج ایام درخواست های گردشگران چند روزی دریا طوفانی بود و جامعه کلوپ داران موفق به فعالیت نشدند اما باز هم میزان بازدهی قابل توجهی در این قسمت داشتیم که نتیجه سیاستمداری های خوب در زمینه جذب گردشگر بود.

رییس جامعه کلوپ داران افزود: طی زمان نوروز بیشتر از هجده هزار نفر از خدمات تفریحات دریایی  بهره بردند. که نشان دهنده  میزان فعالیت خوب این قسمت است ضمن اینکه رضایتمندی و امنیت مسافران تور کیش نیز ارمغان این دوره بود و بیان کرد: میزان استقبال گردشگران به نحوی بود که ما با میزان بالای تقاضا رو به رو بودیم که سبب شد مدت زمان معطلی گردشگرانن اندکی افزایش پیدا کند که البته امری طبیعی است.

نرگسی از فعالیت ها و سیاستمداری سازمان منطقه آزاد کیش تشکر کرد و گفت: امسال با برنامه ریزی اقداماتی نظیر: تور هندورابی، حضور کشتی کروز و اقداماتی نظیر این امر گردشگران بسیار رضایتمند و خرسند بودند و از سفر لذت بیشتری بردند که جای قدردانی دارد.

رییس جامعه کلوپ داران کیش افزود: کاهش قیمت ارائه خدمات در قسمت تفریحات دریایی در ایام نوروز نیز قسمت دیگری از رضایتمندی مسافران را به دنبال داشت که باعث افزایش میزان تقاضای آنان شد البته این امر باید در بلند مدت اندکی مورد باز بررسی قرار گیرد.تور مشهد

جاذبه های دیدنی کیش


ورزش های دریایی کیش

یکی از انواع تفریحات جزیره کیش به طور حتم ورزش های دریایی  می باشد. شرایط مطلوب آب و هوایی موجب لذت بردن از این ورزش ها می شود. جاذبه ها و زیبایی های کیش بسیار جذاب و متنوع است و باعث می شود گردشگران  اوقات خوشی را در این جزیره سپری کنند. ای جمله این خدمات می توان به دوره های غواصی، جت اسکی، اسکس روی آب، جت بوت، قایق پدالی، گشت با قایق تندرو، ماهیگیری تفریحی، پلاژ آقایان و بانوان، چتر پاراسل و... نام برد. این مراکز تفریحی و ورزشی از ساعت 9 صبح مشغول به کار هستند تا غروب آفتاب که البته آرامش دریا و وضعیت آب و هوا . جزر و مد در این تغییر این ساعات دخیل هستند.تور مشهد

 ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

ورزش های دریایی کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

گستردگی در سواحل جزیره کیش و وجود دریایی آرام و زلال و گرمای دلپذیر آن محیط مناسبی را برای گردشگران به وجود آورده است. ماهیگیری یکی از تفریحات خیلی مفرح در جزیره محسوب می شود و مسافران می توانند با تهیه لوازم ابتدایی و ساده ماهیگیری از فروشگاه های جزیره به این ورزش بپردازند. گردشگران می توانند با ماهیگیری در این جزیره مرجانی لحظات خوشی را در سفر خود بگذرانند. ماهیگیری در این جزیره بیشتر در ساعات اول صبح و هنگام غروب آفتاب و خنک شدن هوا انجام می شود. در سرتاسر جزیره ماهیگیری آزاد می باشد. از انواع ماهی هایی که در آب های خلیج فارس وجود دارند می توان از ماهى شیر، سُرخو، سه کله، کافُر، شهرى، جاش سال، جاش طلایى، جت، هوور، کوسه، نیزه، هامور، زرده، صافى، طوطى، حلالى، گرفه و زل نام برد. سواحل خلیج فارس دارای بافت مرجانی می باشد و با رنگ نقره ای در زیر آفتاب می درخشد. مرجان هایی که در این آب ها وجود دارند خود به خود باعث تصفیه آب دریا می شوند و همین امر باعث شفافیت این آب ها می شود. از جاذبه های استثنایی این جزیره وجود ماهی های تزیینی و زیبا می باشد. ساحل جزیره کیش از از کم خطرترین سواحل دنیا است زیرا کوسه هایی که در این دریا زندگی می کنند از ماهی های کوچک تغذیه می کنند و برای شناگران بی خطر می باشند. این سواحل هم در فصل زمستان و هم فصل تابستان برای گردشگران قابل استفاده است و امکان ورزش های دریایی را به آن ها می دهد.تور کیش پاییز 96

 ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش به طول 437 متر، عرض 18 متر و مساحت 10 هزار مترمربع در انتهای بلوار دریاتوسط متخصصان ایرانی با چهار فضای اقماری به روش شمع فلزی و عرشه چوبی احداث شده است. گردشگران می توانند با گردش بر روی اسکله تفریحی بزرگ جزیره کیش  از دیدن مناظر طبیعی و ماهی های رنگارنگ و متنوع سواحل مرجانی  کیش بر روی اسکله تفریحی بزرگ جزیره کیش که هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است لذت ببرند. ظرف مدت کوتاه بیست ماه فاز اول اسکله تفریحی بزرگ کیش ساخته شد و در 5/5/1385 افتتاح شد. این اسکله شامل  امکانات تفریحى نظیر قایق هاى پارویى : قایق هاى پدالى، جت اسکى، قایق هاى کف شیشه اى ، قایق هاى ماهیگیرى ، سه چرخه هاى آبى ، امکانات غواصى را دارا می باشد .تور مشهد

اسکله تفریحی میرمهنا :

اسکله تفریحی میر مهنا در شمال جزیره زیبای کیش و در پارک ساحلی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر  و  مساحت 1578 متر مربع  احداث شده است.این اسکله تفریحیبه روش شمع فولادی و عرشه بتنی در  سال 1385 بنا شده است. چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی در طول اسکله  و چهار محل برای تماشای دریا ایجاد شده که از نورپرداری زیبایی برخوردار می باشد. می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور را با قدم زدن بر روی اسکله تفریحی میر مهنا ایران تماشا کرد شنا کردن در محدوده اسکله ممنوع می باشد. گردشگران و ساکنین می توانند بر روی اسکله و اطراف آن در زمانهای مجاز ماهی گیری کنند. تور کیش آبان 96

این اسکله در بین نوار ساحلی قرار گرفته و پارک ساحلی میرمهنا را به دو قسمت تفکیک شده فاز 1 و فاز 2 تقسیم می کند. فاز1  به مساحت حدود 41 هزار متر مربع از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز 2 بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک ادامه دارد. از ویژگی های فاز یک این است که جنب مسجد خاتم الانبیاء قرار گرفته و نمازخانه ساحلی، بازار عربها، کتابخانه عمومی،بازار ماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب, مسیر دوچرخه, چند بوفه و چایخانه در آن ساخته شده است. فاز 2 به مساحت حدود 50 هزار متر مربع در دست انجام است و محوطه سازی آن پایان یافته است در فاز 2 قرار است دو زمین بازی کودکان ساخته شود. همچنین پارک فاز 2 جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش قرار گرفته است.تور کیش مهر 96

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکی کابلی کیش

بزرگترین سایت اسکی کابلی دنیا  و اولین  سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره زیبای کیش میزبان  مسافران این جزیره زیبا میباشد .

 اسکی کابلی کیش به طول هشتصد و شصت  متر و عرض صد و شصت  متر با پنج  برج در ساحل جزیره کیش برپا گردیده  و با سرعت بیست و هشت  تا شصت و دو  کیلومتر در ساعت، در یک زمان میتواند به دوازده نفر سرویس دهد . از آنجاییکه این سایت مطابق با استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ایجاد گردیده میتواند محل مناسبی برای برپایی مسابقات داخلی و خارجی باشد .این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحلی زیبا نمای فوقا العاده ای را به رخ بازدید کنندگان و استفاده کنندگان از سایت میکشد .تور مشهد

شایان ذکر است ورزش اسکی کابلی ورزش بسیار ساده ایست و همه علاقمندان در سنین مختلف میتوانند از این ورزش مفرح و جذاب لذت ببرند . در سایت اسکی کابلی علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان در نظر گرفته شده است .تور کیش آذر 96

باغ پندگان کیش

در داخل محوطه پارک دلفین، باغ پرندگان  با داشتن بیش از ۵۷ گونه پرنده از جمله پلیکان، شترمرغ، طوطی ماکائو، انواع گوناگون لک لک، توکان، تورکو، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه‌های نادری چون تمساح پوزه کوتاه، بی شک یکی از منحصر به فردترین مراکز نگهداری جانوران در ایران می‌باشد. از جمله نکات قابل توجه در این پارک گردآوری گونه‌های مختلف از اقصی نقاط جهان از آمریکای جنوبی تا استرالیا و از شرق آسیا تا آفریقا می‌باشد. تور کیش نوروز 97


آدرس: جزیره کیش، پارک دلفین
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷ 0764
فاکس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764
ساعات کار: همه روزه از ۱۸ الی۲۰:۳۰

باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش 

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

بهترین رستوران های کیش


رستوران جمیل کیش

اگر به دنبال یک رستوران سنتی و غداهای عالی ایرانی و فرنگی هستید پیشنهاد من رستوران جمیل کیش است این رستوران دارای 200 نفر ظرفیت می باشد مسافران تور کیش در صورت تمایل به میل غذا در این رستوران می توانید میز دلخواه خود را از قبل رزرو نمایید.تور مشهد

رستوران آب و برق کیش

این رستوران سنتی در داخل شرکت آب و برق ساخته شده است در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی سرو می شود.کارکنان این رستوران بسیار موادب و مهمان دوست می باشند. گردشگران تور کیش می توانند قبل از رفتن به رستوران میز مورد نظر خود را رزرو نمایند.منوی این رستوران شامل انواع کبابهای ایرانی می باشد. 

 

رستوران پنگوئن کیش

رستوران و چایخانه پنگوئن کیش دارای یک محیط سنتی و غذاهای ایرانی و دریایی بی نظیر است که دارای کارکنان بسیار مهربان و خوش برخورد است که مسافران تور کیش می توانند لحظات خوبی را در کنار دوستان و خانواده خود آنجا سپری نمایند. تور مشهد

رستوران نهنگ سفید

رستوران نهنگ سفید جزو رستوران های معروف کیش است که در آن انواع غذاهای فرنگی،سنتی و دریایی به همراه موسقی زنده سرو می شود از غذاهای معروف رستوران کوسه کباب است در این رستوران هنگام سرو غذا مسافران تور کیش می توانند منظره دریا را نیز تماشا نمایند پیشنهاد ما این است اگر به جزیره کیش آمدید حتما سری به این رستوران بزنید. تور کیش نوروز 97

 

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش یکی از رستوران های معروف و با کیفیت جزیره کیش می باشد. این رستوران عالی، غذاهای خوب و قیمت مناسب توانسته است توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کند. نوع این رستوران چلو کبابی می باشد و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب سرو می کند. تور مشهد

 

بهترین هتل های کیش


هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس در سال 1387 و در بنایی به مساحت هفت هزار مترمربع در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبایی کیش بنا شده است. این هتل نوساز با معماری زیبا و امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. هتل آرامیس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد کیش واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری زیبایی کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل در نزدیکی میدان پردیس سبب شده تا دسترسی آسانی به مرکز تجاری کیش، مراکز خرید پردیس 1 و 2 و کارتینگ داشته باشد

تور کیش پاییز 96

هتل آرامیس کیش در چهار طبقه و 64 اتاق با امکانات و تجهیزات مناسب تشکیل شده است و همچنین این هتل دارای امکاناتی ار قبیل فضای سبز، رستوران و کافی شاپ می باشد که لازم ذکر است که رستوران هتل در طبقه اول و دوم با ظرفیت 250 نفر و کافی شاپ به صورت تمام وقت در لابی آماده پذیرایی از شما میهمانان می باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابی، کافی شاپ، رستوران، رستوران فست فود، مرکز خرید، فضای سبز، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، ماهواره، نمازخانه، کتابخانه، خودپرداز، صندوف امانات اختصاصی، لاندری، خدمات خانه داری، خشکشویی، پارکینگ سرپوشیده و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامیس کیش: 02142632 - 88530609

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره لوکس و ساحلی در کنار خلیج همیشه فارس و مجاور بازار مرجان بنا شده است. این هتل در ساحل جزیره زیبای کیش ساخته شده است. هتل دیدنیهای کیش در یکی از آرام ترین سواحل جزیره و در نزدیکی بازارهای اصلی خرید شهر قرار دارد. پس از این هتل می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه برای خرید یا دیدن مراکز خرید جزیره کیش بروید. هتل دیدنیهای کیش دارای بیست و هشت سوئیت و صدو دوازده تخت می باشد. رستوران هتل از مهم ترین و معروف ترین بخش های آن است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کیفیتی بسیار عالی به همراه موسیقی زنده به یاد ماندنی ترین لحظات را برای شما میهمانان تور کیش رقم می زند و همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و سبب می شود تا مسافران هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان بیایند. تور کیش آبان 96

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، ترانسفر رایگان مراکز خرید و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل دیدنیهای کیش: 02142632 - 88530609

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در قلب مراکز خرید و همچنین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 2400 مترمربع در 4 طبقه بنا شده و در مجموع دارای 49 باب اتاق و سوئیت می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 تا 3 خوابه دارد. اکثر اتاق های هتل سان رایز مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس بوده و رنگ آمیزی متنوع طبقات و همین خصوصیت به جذابیت های هتل می افزاید.

هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد و از این حیث مورد توجه میهمانان تور کیش می باشد. همچنین فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد. این هتل دارای رستورانی در طبقه همکف با گنجایش 70 نفر و  دارای کافی شاپی در لابی و همین طور دارای کافه سنتی در محوطه می باشد. تور کیش آذر 96

امکانات هتل سان رایز کیش:

پارکینک، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، دید نمایی شهر از داخل برخی اتاق ها، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، لاندری، سرو نهار در اتاق، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، فکس و فتوکپی، تبدیل ارز، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، اتاق چمدان، فضای نشستن بیرون از هتل، آلاچیق در فضای باز، حوض آب، مسیر دوچرخه سواری، سرو شام در فضای باز، فضای سبز، سالن ورزشی، فروشگاه، پارک کودکان و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سان رایز کیش:  02142632 - 88530609

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها احداث گردید. هتل آفتاب شرق کیش در سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع در نوار ساحلی جزیره کیش بنا شده و دارای چهل و هفت اتاق و صد و پنجاه و نه تخت می باشد. در لابی این هتل کافی نت با اینترنت پر سرعت و اینترنت در فضای لابی برای رفاه حال مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپی با گنجایش سی نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد وجود دارد. فاصله هتل آفتاب شرق تا فرودگاه کیش ده دقیقه و تا مراکز خرید پنج دقیقه می باشد. خدمات رایگان هتل آفتاب شرق کیش سرو نهار، دوچرخه سواری و گشت سیاحتی می باشد. تور کیش نوروز 97

آدرس: جزیره کیش، میر مهنا، میدان سعدی

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، لابی، رستوران، کافی شاپ در لابی، کافی شاپ در فضای باز، ماهواره، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، فضای باز، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، تاکسی سرویس، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آفتاب شرق کیش: 02142632 - 88530609

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در قلب جزیره کیش در انتهای بلوار دریا احداث گردید. هتل جام جم کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی بازارهای کیش نظیر بازارهای ونوس، زیتون و مروارید و مکان های گردشگری کیش نظیر اسکله بزرگ تفریحی می باشد و علاوه بر این با دانشگاه جزیره کیش هم فاصله چندانی ندارد.تور مشهد

هتل جام جم کیش از پنجاه اتاق و صد و پنجاه تخت تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه جزیره ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد و مناسب کسانی است که به دنبال اقامتی کم هزینه با امکانات مطلوب تور کیش می باشند.

آدرس: جزیره زیبای کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل جام جم کیش

امکانات هتل جام جم کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، نمازخانه، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ مسقف، لاندری، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.تور مشهد

تلفن رزرو هتل جام جم کیش: 02142632 - 88530609

نمای بیرونی هتل جام جم

نمای رستوران هتل جام جم کیش 

نمای لابی هتل جام جم

نمای اطاق های هتل جام جم

دیدنی های کیش


جزیره هندورابی 

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کیش جزیره هندورابی است. جزیره هندورابی یکی از جزیره های آرام و تقریبا خالی از سکنه همراه با ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای محلی است. این جزیره از توابع کیش می باشد و مساحتی حدود 23 کیلومترمربع دارد. جزیره هندورابی دارای بلندترین نقطه به ارتفاع بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است. در جزیره هندورابی روستایی وجود دارد  به نام "هندرابی" که در نزدیکی همین روستا قریه‌ های دیگری بنام دورات و صرات وجود دارد. این جزیره از قرن 15 میلادی در اختیار پرتغالی ها بوده و به عنوان پایگاه نظامی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه آثار باقی مانده از این پایگاه نظامی پرتغالی ها وجود دارد. که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن نمایند. تور مشهد

روستای باغلو کیش

صدها سال قبل ساکنان کیش در سه منطقه روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی این جزیره زندگی می کردند و روستای ننه باغلو کیش تنها روستای به جامانده ازآن دوران است که در جنوب غربی جزیره کیش واقع شده و بافت سنتی آن تا به امروزحفظ شده است.دراین منطقه بیشه انبوهی از انواع درختان بومی به چشم می‌خورد که در آن میان، مجموعه درختان کهنسال لور زیبایی چشمگیری دارد. به منظور گسترش امکانات تفریحی کیش و توسعه فضای سبز در جزیره و بهره‌برداری از زیبایی‌های طبیعی روستای باغلو در کیش که از خاکی مستعد برخوردار است «پارک دلیران» با وسعت 60 هکتار در این منطقه احداث شده است.در محوطه ای از فضای ورودی منطقه باغو کیش ، با برپای سیاه چادرهای سنتی ، زندگی بومیان و آداب و رسوم این منطقه درمعرض دید علاقمندان به تاریخ اقوام مختلف کشورمان قرار گرفته است و گردشگران تور تفریحی کیش با حضور دراین روستا با روش سنتی پخت غذاها ، شرایط خنک نگه داشتن آب در گرمای زیاد فصل تابستان، آداب و رسوم روستایان باغلو در پذیرایی از میهمانان تور کیش و برگزاری مراسم سنتی و جشن ازدواج و پخت نان محلی آشنا می شوند. تور کیش نوروز 97

سوارکاری در کیش

همانطور که میدانید سوارکاری یکی از ورزش های قدیمی و مرسوم در برخی از قبایل ایرانی است که وباعث تمدد اعصاب و راحتی فکر سوارکار می شود. باشگاه سوارکاری کیش در شمال جزیره کیش در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به کیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست کورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت مسافران تور کیش آزاد است، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است که این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی کشوری را داشته باشد. به طوری که اواخر سال 1376، 40 دوره مسابقه بزرگ کورس(جایگاه ویژه برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است که با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سوارکاری کیش راه اندازی شده است. تور مشهد

باشگاه سوارکاری کیش هم اکنون بیش از 50 رأس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب در اختیار دارد که فعال بودن درمانگاه دامپزشکی و مشغول به کار بودن نیروی انسانی متخصص در آن، مراقبت های علمی از اسب را ممکن کرده است.

سوارکاری در کیش

همانطور که میدانید سوارکاری یکی از ورزش های قدیمی و مرسوم در برخی از قبایل ایرانی است که وباعث تمدد اعصاب و راحتی فکر سوارکار می شود. باشگاه سوارکاری کیش در شمال جزیره کیش در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به کیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست کورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت مسافران تور کیش آزاد است، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است که این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی کشوری را داشته باشد. به طوری که اواخر سال 1376، 40 دوره مسابقه بزرگ کورس(جایگاه ویژه برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است که با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سوارکاری کیش راه اندازی شده است. تور کیش پاییز 96

باشگاه سوارکاری کیش هم اکنون بیش از 50 رأس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب در اختیار دارد که فعال بودن درمانگاه دامپزشکی و مشغول به کار بودن نیروی انسانی متخصص در آن، مراقبت های علمی از اسب را ممکن کرده است.

آکواریوم جزیره کیش

در آکواریوم کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود. برای کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی خود ندارند، دیدار از آکواریوم می‌تواند به یادماندنی و خاطره انگیز باشد، بنابراین بازدید از آکواریوم به همه مسافران (به ویژه کودکان و نوجوانان)  تور کیش توصیه می شود. خلیج فارس از حیات آبزی بسیار متنوعی برخوردار است. سیاحتگران در هر گوشه ساحل، می توانند انواع ماهیان و دیگر آبزیان را که برخی از آن‌ها بسیار عجیب به نظر می‌رسند، در داخل آب‌های شفاف تماشا کنند.قریب هفتاد نوع ماهیهای تزئینی در این آکواریوم وجود دارد که از نظر شکل و رنگ پولک ‌ها و زیبایی ظاهری، کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند.همچنین اولین آکواریومم ۲۰ هزار لیتری مخصوص آبهای شیرین در این مجموعه ساخته شده است. تور مشهد