رستوران های خوب کیش


رستوران توتی فروتی کیش

بی شک یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش توتی فروتی است. تور کیش هتل شایگان اسفند 96این رستوران با موقعیت مکانی منحصر به فرد خود تنها رستورانی است که در کنار اسکله تفریحی قرار گرفته است. توتی فروتی در سال 1384 و در زمینی تور کیش هتل شایگان زمستان 96به مساحت 1400 متر مربع کار خود را آغاز نمود. توتی فروتی برای نشستن و صرف غذا قسمت های متنوعی را به شما ارائه می دهد. می توانید یکی از سه قسمت محوطه روباز، قسمت سرپوشیده و یا بام را برای نشستن انتخاب کند. تور کیش هتل شایگان بهار 97منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می شود. هم چنین کافی شاپ و اسنک بار از قسمت تور کیش هتل شایگان نوروز 97های دیگر رستوران توتی فروتی است که برای صرف نوشیدنی و میان وعده می توانید از آن استفاده کنید. رستوران دارای ظرفیت 500 نفر بوده و هر ظهر و شب آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد.

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش


رستوران میر مهنا کیش

یکی از معروف ترین رستوران های جزیره کیش که در نوار ساحلی قرار دارد. این تور کیش هتل شایگان بهار 97رستوران دارای موسیقی زنده در هنگام شب است که فضای دل انگیزی را ایجاد می کند. منوی رستوران شامل انواع کباب ها، غذاهای سنتی و غذاهای دریایی تور کیش هتل شایگان اسفند 96است که البته قیمت این منو به نسبت دیگر رستوران ها کمی بالا محسوب می شود. با پرداخت ورودی موزیک تور کیش هتل شایگان نوروز 97رستوران شما می توانید از سالادبار به طور رایگان استفاده کنید. امکان استفاده از تشریفات وی آی پی با هماهنگی قبلی برای شما مسافران تور کیشوجود دارد. این رستوران از ظهر تا شب برای پذیرایی از شما عزیزانتور کیش هتل شایگان بهمن 96 آماده می باشد.

رستوران میر مهنا کیش


رستوران لانجین کیش

اگر علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستید رستوران لانجین می تواند گزینه تور کیش هتل شایگان فروردین 97مناسبی برای شما باشد. این رستوران که شعبه های مختلفی در سراسر کشور دارد یک شعبه نیز در جزیره کیش دارد. رستوران لانجین در بلوار هرمز جزیره و در تور کیش هتل شایگان بهمن 96نزدیکی هتل پانیذ قرار دارد. رستوران دارای دکور بسیار زیبایی است و امکان نشستن در فضای آزاد را نیز برای شما فراهم کرده است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی همچون پیتزا، پاستا و استیک تور کیش هتل شایگان اسفند 96و انواع استارترها و سالادهای خوش طعم وجود دارد. ساعت کاری رستوران از ظهر تا شب است و شما مسافران تور کیش می توانید ناهار، شام و عصرانه خود را در این رستوران میل فرمایید.

رستوران لانجین کیش

رستوران لانجین کیش


رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یک رستوران شیک با محیطی بسیار فانتزی و زیبا است. دکور رستوران ترکیبی از رنگ های سفید،تور کیش هتل شایگان زمستان 96 صورتی و سبز است که فضای بسیار آرامش بخشی را برای صرف غذا در اختیا شما مسافران تور کیش قرار می دهد. رستوران در اواخر سال 1391 افتتاح شده است و حدود پنج سال است که خدمات ارائه می کند. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است که با کیفیت هر چه بهتر طبخ می شوند. در طول صرف غذا می تور کیش هتل شایگان فروردین 97توانید از موسیقی زنده لذت برده و تا آماده شدن سفارش خود می توانید از اینترنت بی سیم که به صورت رایگان در اختیار شماتور کیش هتل شایگان از مشهد قرار می گیرد استفاده کنید.

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش


رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت از جمله رستوران های معروف و بنام جزیره ی تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97کیش می باشد.این رستوران سنتی علاوه بر طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت در فضایی سنتی،موسیقی زنده را هم در میزبانی خود به مسافران تور کیش ارائه می دهد.تمامی گردشگران تور کیش می توانند به همراه خانواده و دوستان خود به این رستوران معروف کیش رفته و اوقات خوشی را بگذرانند.

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش


رستوران نهنگ سفید کیش

از رستوران های دریایی معروف کیش،رستوران نهنگ سفیدتور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 است که در نزدیکی اسکله واقع شده است.کوسه کباب لذیذ رستوران نهنگ سفید باعث جذب بسیاری از مسافران تور کیش شده است.از لحاظ قیمت،آن بخش از رستوران که با موسیقی زنده همراه می باشد بیشتر است.در کنار سرو غذاهای با کیفیت شما می توانید ازفضای زیبای رستوران و منظره روبه دریا هم بهره ببرید.

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.