هتل های 5 ستاره کیش


هتل مارینا کیش

هتل مارینا پارک یکی از بهترین و بزرگترین هتل های جزیره کیش است تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97که در بلوار مرجان جزیره کیش و در کنار ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل از سال 1390 در زمینی به مساحت بیش از 100000 متر مربع و با ساختمانی بسیار تور کیش هتل شایگان دی 96زیبا افتتاح شد. هتل مارینا دارای 190 اتاق و سوئیت است که برخی از آن ها دارای ویوی رو به دریا و برخی دیگر دارای ویوی رو به پارک هستند. در این واحدهای اقامتی امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، مبلمان، میزکار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام و لوازم بهداشتی وجود دارند. این هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها در داخل ساختمان هتل تور کیش هتل شایگان بهمن 96و دیگری در محوطه پارک قرار گرفته است و شما مسافران تور کیش می توانید برای صرف غذا به دلخواه خود یکی را انتخابتور کیش هتل شایگان زمستان 96 نمایید. سالن اسپا و ماساژ هتل مارینا پارک مناسب ترین مکان برای رفع خستگی و ریلکس کردن است. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس، سالن همایش و کنفرانس، پارک آبی بادی، کافی شاپ، آرایشگاه، استخر، تور کیش هتل شایگان نوروز 97سونا، جکوزی، پارک بازی کودکان، اجاره ماشین و ...نرخ ویژه کیش هتل شایگاناشاره کرد.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش 

هتل مارینا کیش


هتل ارم کیش

یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در بلوار خیام قرار دارد. این هتل در تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97زمینی به مساحت 43000 متر مربع قرار گرفته و در سال 1384 افتتاح شده است. هتل در سال 1396 بازسازی شده و یک فاز اقامتی جدید نیزتور کیش هتل شایگان اسفند 96 به آن افزوده شده است. ساختمان هتل در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 247 واحد اقامتی است که دارای امکانات رفاهی روم سرویس، صبحانه، تور کیش هتل شایگان دی 96مینی بار، اینترنت، حمام و ... هستند. در طبقه بالایی هتل یک رستوران گردان قرار دارد که شما مسافران تور کیش می توانید غذای خود را با تماشای چشم انداز زیبایی از جزیره کیش میل نمایید. از دیگر امکانات هتل ارم می توان تور کیش هتل شایگان فروردین 97به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، زمین تنیس، فضای سبز، کافی شاپ، زمین بازی کودکان، تاکسی سرویس، ترانسفر تور کیش هتل شایگان بهمن 96فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل ارم کیش 

هتل ارم کیش


هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد تور کیش هتل شایگان بهار 97که در زمینی به مساحت 27000 متر مربع در بلوار دریا جزیره قرار گرفته است. بیشتر مساحت این هتل را محوطه فضای سبز زیبای آن و دریاچه مصنوعی و آلاچیق تور کیش هتل شایگان از تبریزها تشکیل داده اند. هتل فلامینگ از سال 1376 فعالیت خود را برای پذیرایی از شما مهمانان تور کیش آغاز نموده است؛ این هتل دارای 200 اتاق و 555 تخت می باشد که اتاق ها از نوع دو تا چهار تخته تور کیش هتل شایگان بهمن 96هستند که دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلفن،‌حمام با دوش و سشوار و لوازم بهداشتی هستند. رستوران هتل فلامینگو در طبقه همکف قرار داشته و با ظرفیت 180 نفر ، در هر سه وعده غذایی تور کیش هتل شایگان فروردین 97اصلی آمادگی پذیرایی از شما مهمانان گرامی را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان سالن همایش، سالن کنفرانس، تور کیش هتل شایگان اسفند 96ترانسفر فرودگاهی، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشارهتور کیش هتل شایگان دی 96 کرد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش است که در انتهای خیابان ابن تور کیش هتل شایگان اسفند 96سینا قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های ساحلی جزیره است که به صورت مجموعه واحدهای ویلایی در کنار آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفتهتور کیش هتل شایگان نوروز 97 است. مساحت هتل چیزی حدود 13000 متر مربع است و 37 واحد اقامتی در هتل وجود دارد که در آن ها امکانات یخچال، مبلمان، چای ساز، تلویزیون و حمام وجود دارد. رستوران هتل دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده است که تور کیش هتل شایگان بهار 97قسمت روباز آن در کنار ساحل قرار گرفته و محیط دلچسبی را برای صرف غذا برای شما مسافران تور کیش فراهم آورده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به چایخانه سنتی، آلاچیق ساحلی، مسیر دوچرخه سواری، اجاره ماشین، لاندری و خدماتتور کیش هتل شایگان دی 96 ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل تاپ رز کیش 

هتل تاپ رز کیش


هتل گراند کیش

این هتل یکی از هتل های 3ستاره کیش می باشد. این هتل  اکثر اتاق هایش به خلیج فارس نما دارد. این هتل برای کسانی تور کیش هتل شایگان نوروز 97که علاقمندند هتل مورد نظرشان به مراکز خرید نزدیک باشد مناسب است.با تور کیش همراه شوید تا از خدمات رایگان ترانسفر وتور کیش هتل شایگان بهار 97 صبحانه  این هتل برخوردار شوید.

آدرس:جزیره کیش،روبروی بازار ونوس،گراند هتل کیش

 

هتل گراند کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.