هتل های ساحلی کیش


هتل ستاره کیش

هتل ستاره یکی از هتل های دو ستاره کیش است که در نوار ساحلی جزیره و در نزدیکی هتل تور کیش تعطیلات فروردین 97داریوش قرار دارد. هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 10 دقیقه فاصله داشته و برای شما مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته است. هتل دارای 46 واحد اقامتی به صورت سوئیت های ویلایی است که دارای امکانات تور کیش دی 96صبحانه، یخچال، مبلمان، تلفن، اینترنت و تهویه مطبوع اشاره کرد. رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر در کنار لابی قرار تور کیش اسفند 96گرفته است و یک چایخانه سنتی در میان فضای سبز هتل ستاره قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور کیش زمستان 96 گشت نیم روزی، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسیتور کیش بهار 97 سرویس، لاندری، لابی و ... اشاره کرد.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در میدان حافظ قرار گرفته است.تور کیش تعطیلات فروردین 97 این هتل در سال 1387 افتتاح شده است و در سال 1394 بازسازی گشته است. هتل دارای یک ساختمان 4 تور کیش بهمن 96طبقه با 57 اتاق است که از انواع اتاق دو تخته، سه تخته ، سوئیت و ویلا می باشند. این اتاق ها دارای امکانات روم سرویس، صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها تور کیش اسفند 96در ساختمان هتل و دیگری به صورت سنتی است و در محوطه فضای سبز هتل قرار گرفته است. از دیگر امکانات هتل گاردنیا می توان به سالن بیلیارد، کافی شاپ، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی،‌تور کیش فروردین 97 پذیرش 24 ساعته، کرایه اتومبیل و تاکسی سرویس اشاره تور کیش نوروز 97کرد.

نشانی هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان تور کیش دی 96حافظ

 

هتل گاردنیا کیش

هتل 2 ستاره گاردنیا کیش

تصویری از هتل 2 ستاره گاردنیا کیش

تصویری از هتل گاردنیا کیش


هتل آنا کیش

هتل 3 ستاره آنا کیش در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه احداث شدهتور کیش بهمن 96 است. این هتل در میدان امیرکبیر جزیره واقع شده است و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد. هتل آنا دارای محوطه ای بسیار و زیبا و با طراوت بوده و همین مزیت جلوه ی زیباییتور کیش نوروز 97 را در شب به این هتل بخشیده که موجب گذراندن لحظاتی خوش برای میهمانان تور کیش گردیده است. هتل آنا کیش دارای 152 اتاق بوده که هر یک از آنها ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارند و امکانات یخچال، تلویزیون، تور کیش اسفند 96تهویه مطبوع، چای ساز، حمام و لوازم بهداشتی را دارا می باشند. فاصله هتل تا فرودگاه 5 دقیقه با ماشین و تا مراکز خرید 5 دقیقهتور کیش دی 96 می باشد.

دیگر امکانات هتل آنا کیش :

اینترنت، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس 24 ساعته، لابی، تور کیش فروردین 97رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصیتور کیش زمستان 96 هتل و پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و ...

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس یکی از هتل های 1 ستاره جزیره کیش است که در انتهای بلوار دریا قرار گرفته است.تور کیش بهمن 96 این هتل به علت قیمت مناسب و قرارگیری در موقعیت مکانی نسبتا خوب به مراکز خرید و ساحل تفریحی جزیره، مقصد بسیاری از مسافران تور کیش می باشد. واحدهای اقامتی هتل از نوع سوئیت های دوتور کیش زمستان 96 تا پنج تخته است که دارای امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، تهویه مطبوع و اینترنت هستند. در اطراف هتل فضای سبز تور کیش اسفند 96همراه با آبنما و آلاچیق های زیبا قرار دارند که در کنار آن ها یک چایخانه سنتی نیز قرار گرفته است. در رستوران هتل ققنوس انواع غذاهای تور کیش نوروز 97ایرانی سرو می شود که بنا به دلخواه می توانید از آن استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به ترانسفر تور کیش بهار 97فرودگاهی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، روم سرویستور کیش دی 96 و ... اشاره کرد.

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش


هتل گامبرون کیش

هتل 5 ستاره گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با تور کیش نوروز 97مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد. این هتل فضای سبزی زیبا همراه با آب‌نماها و آلاچیق های شیک و دلنواز دارد.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمانتور کیش بهمن 96 حضور پرقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت.این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، تور کیش زمستان 96در نزدیکی دریا واقع شده و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل، پارک آهوان است که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند. 

امکانات هتل گامبرون کیش:رستوران،اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، تور کیش بهار 97جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی تور کیش دی 96سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.